divendres, 5 d’octubre del 2012

US CONTAM COSES SOBRE NOLTROS (I)


Som en Marti  i tenc 7 anys.
Tenc els cabells rojus i els ulls de color marro.
Es meu aniversari es 15 de gener
Al color preferit as el dorat.

 

Som na Carla A. i tenc 7 anys.
Tenc els cabells i els uis de culo marro.
El meu aniversari es el dia 11 de novembre.
El meu culo preferit es el rosa.

Som en Lluis i tenc 6 anys.
Tenc els cabells de color castanys.
El meu aniversari es el dia 29 de octubre.
El meu culo prafarit es el taronja. 


Som na Aurora i tenc set anys.
Tenc els cabells rojus i els ulls de culo marrons.
El meu aniversari es el dia 21 de març.
El meu animal preferit es el cavall.


Som en Marcos i tenc vuit anys.
Tenc els uis i els cabells de culo marro.
El meu aniversari es el dia 4 de agost.
La canso ce magrada mes es “nosa”

 Som  en  Sergi  i  tenc  7  anys.
Tenc els cabells de color negra i  els  ulls de  color marrons .
El meu  aniversari  es  el  dia  30 març. 
El meu  animal preferit es el  camaleo.

Som na Laia  i tenc 7 anys.
Tenc els cabells i els ulls de color marrons.
El meu aniversari es el dia 10 de febrer
El meu color preferit es el lila.

 
Som na Trini i tenc 7 anys.
Tec es cabais de culor marro i es uis de culo maro.
El meu anivesari es el dia 10 de gener.
Sa meva canso prefrida es “Raios de sol”.


Som na Maria i tenc 7 anys. 
Tenc els cabells de color rojus i el ulls de culor blaus.
El meu aniversari es el dia 12 de juriol.
El meu esport praferit es el petinaja.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada