dijous, 18 d’octubre del 2012

US CONTAM COSES SOBRE NOLTROS (II)


Soc na Mireia i tenc 6 anys .
Tenc es cabells de culo negre tenc es uis de culo marron.

 
Som en Miquel Camps i tenc 7 anys.
Tenc els cabells de color merons i el ulls de color merons
El meu aniversari es el dia 13 de gener.
El meu animal prefarit es el moix.

 
Son na Alejandra Martin i tenc 7 anys.
Tenc els cabells de color groc i el ulls de color blau.
El meu aniversari es el dia 8 de setembre.
El meu esport preferit es ana amb piragua.


Som na Nuria Alles i tenc 6 anys.
Tenc els cabells castanys clas i els ulls de color marro.
El meu aniversari es el dia 21 de novembre.
El meu color preferit es el fucsia.


Som na Carla Martinez i tenc 7 anys .
tenc els cbells castanys i els ulls marrons.
El meu anivarsari es eldia 24 de agost.


Som en Kevin i tenc 7 anys.
Tenc els cabells rojus i els ulls de color marro.
El meu aniversari es el dia 18 de gener.
El meu  culo preferit es el verd.


Som en Miquel Marques i tenc 8 anys.
Tenc els cabells rojus i els ulls marrons.
El meu aniversari es el dia





Som en Rafel Bosch i tenc 7 anys.
Tenc els cabells de culo negra  i el ulls de culo maron.
El meu eniversari es dia 29 de juriol.
El meu esport preferit es el basquet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada